Alumni-avond 7 maart

woensdag 7 mrt 2018, 18:00 - 22:00
Voeg toe aan agenda

De Faculteit der Wijsbegeerte en Faculteitsvereniging ERA nodigen alle alumni, studenten en docenten uit voor de jaarlijkse alumni-avond op woensdag 7 maart.

De avond zal in het teken staan van ervaringen uitwisselen tussen alumni, huidige studenten en docenten. Eerst gaan we luisteren naar een filosofische reflectie van professor Wiep van Bunge en de recent aangestelde universitair docent Maren Wehrle, voorheen verbonden aan de KU Leuven. Daarna zullen tijdens een interactieve quiz alle onderwerpen die u als student hebben geboeid of nog steeds boeien, aan bod komen. Aansluitend gaan we borrelen en is er alle ruimte om herinneringen op te halen of uw studentervaringen met de huidige lichting studenten Wijsbegeerte te delen.

Wanneer: 7 maart
Hoelaat: Van 18:00 uur tot +- 21:00 uur.
Waar: Senaatszaal (gebouw A), Campus Erasmus Universiteit Rotterdam, Burgemeester Oudlaan 50 Rotterdam.

De officiƫle uitnodiging met het definitieve programma ontvangt u binnenkort per mail.