Nieuw sportgebouw op EUR campus

In 2022 wordt een nieuw sportgebouw op de campus geopend waarvan studenten van de Erasmus Universiteit en de Hogeschool gebruik van kunnen maken.

Antoinette Laan (Stichting Erasmus Sport, rechts op foto), Wijnand van den Brink (Hogeschool Rotterdam) en Roelien Ritsema van Eck (EUR, midden op foto) tekenden hiervoor op 9 juni 2019 een overeenkomst.

Studenten van de EUR en de Hogeschool kunnen een sportkaart aanschaffen om gebruik te maken van een breed sportaanbod. De Erasmus Universiteit wordt eigenaar van het gebouw en Stichting Erasmus Sport gaat zorg dragen voor de exploitatie van deze nieuwe sporthal. De Hogeschool zal een groot aantal sporturen gedurende de dag afnemen.

Voor meer informatie over het nieuwe sportgebouw, kunt u een mail sturen naar tomorrowscampus@eur.nl