Vacature: Student Assistent Onderwijsinnovaties (2x 0,2 fte)

Erasmus School of Philosophy zoekt twee enthousiaste, creatieve, gevorderde bachelorstudenten of beginnende masterstudenten Filosofie, met organisatorische vaardigheden, om van augustus 2019 tot en met april 2020, gedurende 1 dag per week (0,2 fte), assistentie te verlenen bij de onderwijsinnovaties theoretische filosofie. Zij zullen worden aangestuurd door het projectmanagement van Risbo.

Taken

• De ontwikkeling van de ‘secondary content’ van MOOC’s op Coursera;
  • Het opzetten en onderhouden van (1) de bijbehorende Canvas pagina’s, (2) een vlog, en (3) een platform voor co-creatieopdrachten;
  • Het entameren en modereren van discussies op Coursera en Canvas;
  • Het coachen van co-creatieopdrachten.

Selectiecriteria

• Een achtergrond in Filosofie;
  • Organisatorische vaardigheden;
  • Het beheersen van de Nederlandse en Engelse taal.

Voorwaarden

De beoogde startdatum van beide posities is 1 augustus 2019 en de aanstelling zal duren tot en met 30 april 2020.

Het salaris wordt vastgesteld op basis van de CAO voor Nederlandse universiteiten en zal variëren van:
2e jaars-student: € 409,00
3e jaars-student: € 438,80
4e jaars-student: € 478,00

Voor meer informatie over de inhoud van deze functie kun je contact opnemen met Dr. Tim de Mey via demey@esphil.eur.nl.

Informatie en solliciteren

Graag ontvangen wij jouw sollicitatie uiterlijk zondag 21 juli via office@esphil.eur.nl onder vermelding van ‘student assistent onderwijsinnovaties’. Kandidaten worden verzocht om een motivatiebrief en een CV in te sturen.