Inloop vanwege de schietpartij in het Erasmus MC

Voor iedereen op wie de gebeurtenissen van donderdag 28 september impact hebben gehad
vrijdag 29 sep 2023, 14:00 - 17:00
Kamer
Living Room
Gebouw
Langeveld Building
Campus Woudestein
Voeg toe aan agenda
Overzichtsfoto van het ziekenhuis Erasmus MC.
Rob van Esch

Vrijdag 29 september is de Living Room in Langeveld Building van 14.00 tot 17.00 uur geopend voor studenten, medewerkers en andere betrokkenen.

Dit geldt ook voor studenten en medewerkers van Erasmus MC. Iedereen op wie de gebeurtenissen van donderdag 28 september impact hebben gehad is welkom. Er zijn 2 studenthosts en een psycholoog aanwezig om mee in gesprek te gaan. Dit geeft in elk geval een mogelijkheid om emoties met elkaar te delen als daar behoefte aan is.

Studenten en docenten van Erasmus MC worden ook opgevangen in een aparte bijeenkomst. Zij zijn hierover per mail geinformeerd.