Oratie prof. Loes Keijsers 'Windows of Opportunity'

Campus Woudestein

Live stream https://www.academischelivestreams.nl/loes-keijsers/

Voeg toe aan agenda

Prof.dr. Loes Keijsers houdt op 25 februari 2022 haar oratie met als titel:

"Window of opportunity”.

De oratie is openbaar en begint om 16.00 uur in de Aula van de Erasmus Universiteit. Er is ook een  livestream  beschikbaar.

Over Loes Keijsers

Haar onderzoek heeft als doel beter te begrijpen hoe omgevingsfactoren zoals opvoeding en sociale media bijdragen aan het welbevinden van toekomstige generaties. Ze ontwikkelt daarnaast eHealth-applicaties om veerkracht te versterken (GrowIt! App). In 2010 is zij gepromoveerd op een dissertatie over opvoeding en jeugddelinquentie. Ze is succesvol bij het verwerven van subsidies. Zo ontving zij in 2018 een VIDI van NWO, om met geavanceerde methoden en technieken inzicht te krijgen in het dagelijkse leven van gezinnen. Meer recent verwierf zij samen met collega's van het ErasmusMC een NWA subsidie om eHealth voor kinderen te ontwikkelen en evalueren. Inmiddels heeft ze 75+ publicaties in toptijdschriften op haar naam staan, en wordt ze regelmatig gevraagd voor internationale keynotes over opvoeding van jongeren, en over nieuwe onderzoeksmethoden.

Marjolein Kooistra, communicatie ESSB, 06 83676038, kooistra@essb.eur.nl