Promotie U.N.A.K. (Anil) Palakodeti

Erasmus Building
Campus Woudestein
Voeg toe aan agenda

Op donderdag 14 januari 2021 verdedigt U.N.A.K. Palakodeti zijn proefschrift, getiteld: ‘“S.I.T.E” Valuation of Drinking Water’.

Dit proefschrift is ontwikkeld door de auteur, tussen 2015-2019, in overleg met meerdere belanghebbenden van de Erasmus Universiteit Rotterdam, Hyderabad Metropolitan Water Supply Sewerage Board, Greater Hyderabad Municipal Corporation en Urban arme gemeenschappen in de stadsregio Hyderabad.

Een geïntegreerde benadering in waterbeheer en -beheer van Hyderabad Metropolitan Water Supply Sewerage Board was vereist die alle waarden van alle belanghebbenden in besluitvormingsprocedures combineerde. S.I.T.E-waardering biedt een middel voor systematische en geïntegreerde ondersteuning van beslissingen om veilige en adequate drinkwatervoorzieningen te bieden aan de arme stedelijke gemeenschappen.

Dit proefschrift presenteert een benadering van S.I.T.E-waardering om meerdere disciplinaire maatregelen te combineren in de besluitvormingsprocedure. Bij de S.I.T.E-waardering werden maatschappelijke, institutionele, technische en economische aspecten in overweging genomen tijdens de besluitvormingsprocedures om drinkwatervoorzieningen en -diensten te bieden aan de arme stedelijke gemeenschappen. Dit heeft het potentieel om de tevredenheid van de eindgebruiker te verhogen, de externe effecten en ongelijkheden bij het verstrekken van drinkwatervoorzieningen en -diensten aan de arme stedelijke gemeenschappen te verminderen.

De promoties vinden, in verband met het coronavirus, niet op de gebruikelijke wijze publiekelijk plaats in de Senaatszaal of de Professor Andries Queridozaal. De kandidaten zullen hun proefschrift in een klein gezelschap of online verdedigen.