Societal impact after the hype: Unpacking experiences in diversity and inclusion scholarship

donderdag 24 nov 2022, 13:00 - 18:00
Symposium
Gesproken taal
Gebouw
Erasmus Paviljoen
Campus Woudestein
Sign-up Voeg toe aan agenda

Maatschappelijke impact heeft een centrale plaats gekregen in de strategische visies van onze universiteiten. In het kader van deze hype en de dubbelzinnigheden rond maatschappelijke impact, nodigen we wetenschappers uit om hierover een debat aan te gaan, op basis van hun eigen ervaringen en inzichten.

De keynote wordt verzorgd door professor Davarian Baldwin, auteur van In the Shadow of the Ivory Towertoren. How Universities Are Plundering Our Cities (2021). Baldwin zal zijn invloedrijke werk bespreken, waarin hij (historisch) de complexe relaties tussen universiteiten en stedelijke ontwikkeling opspoort.

Wil je graag meer weten over het programma en de indrukwekkende lijst aan onderzoekers die hun bijdrage gaan leveren? Bezoek dan de Engelse webpagina over dit evenement.