ESSB Webteam Winnaar Top Support Award 2018

Het webteam van Erasmus School of Social and Behavioural Sciences (ESSB) is een van de winnaars van de Top Support Awards 2018. Deze prijzen voor topondersteuners worden uitgereikt tijdens de nieuwjaarsbijeenkomst op dinsdag 8 januari 2019.

De EUR Top Support Award is een prijs om topondersteuners te belonen voor hun werk voor onderzoek en onderwijs op de Erasmus Universiteit.

Top Support Award team

De teamprijs is door de jury toegekend aan het webteam (het toekomstige ‘Learning Innovation Support Team’) van ESSB. Dit team is verantwoordelijk voor de processen binnen de digitale leeromgeving van studenten, voor de opnames van colleges en ondersteuning bij gebruik van digitale tools. Aanvullend is dit team verantwoordelijk geweest voor de overgang van x-web naar de nieuwe digitale leeromgeving Canvas; een enorme operatie, die ontzettend veel tijd en moeite heeft gekost, maar toch soepel is opgeleverd.

De jury is zeer te spreken over de inzet van het webteam binnen en buiten de faculteit: “Als team zijn ze een voorbeeld wat de EUR onder ‘samenwerken’ verstaat. Collega’s spreken grote complimenten uit. Het team wordt omschreven als behulpzaam, snel, proactief, meedenkend en zelfs nog met een dosis humor en vriendelijkheid. Ook de verbinding met andere organisatieonderdelen wordt zeer op prijs gesteld.”

Het webteam wint een eervolle vermelding en een geldbedrag van 1500 euro.

Over de Top Support Awards

De Top Support Awards worden sinds 2014 uitgereikt. De voordrachten zijn beoordeeld door een jury met daarin Roelien Ritsma van Eck en Eddy Hus (College van Bestuur), prof.dr. Hub Zwart (decaan ESPhil), Aleid Barmentlo (voorzitter Universiteitsraad) en Noor Lourens (HR). Criteria zijn de geleverde uitzonderlijke prestatie, het optreden als ambassadeur van het motto “topondersteuning voor een topuniversiteit” en de wijze waarop er inhoud is gegeven aan de collectieve kernwaarden voor EUR-ondersteuners: samenwerken, resultaatgericht en klant betrokken.

Marjolein Kooistra, mediarelaties ESSB, 010 408 2135, kooistra@essb.eur.nl