Esther kreeg een realistisch beeld van de mogelijkheden

Esther - Bachelorstudent
Ik kreeg een goed en volledig beeld van de inhoud van de masters. Het was vooral fijn om ook vragen te kunnen stellen aan huidige Masterstudenten.

Esther

Bachelor Rechtsgeleerdheid en Fiscaal Recht

Esther zit in haar tweede jaar van de Bachelors Rechtsgeleerdheid en Fiscaal Recht. Ze volgde verschillende sessies tijdens de Online Master Open Dag van 23 maart 2021. Van de Master Arbeidsrecht tot Togamaster (Toga aan de Maas). Ze is zich nog aan het oriënteren, maar ze heeft nu een vollediger beeld van welke keuzes er allemaal zijn.

"De Zoommeeting tijdens de sessies was erg fijn. Er wordt een goed, volledig beeld gegeven van wat de master inhoudt. Daarnaast is er een grote mogelijkheid om vragen te stellen. Er wordt een stuk specifieker op de master ingegaan dan wanneer je de webpagina van de master opzoekt op de website van Erasmus Universiteit Rotterdam. Er waren naast hoogleraren/docenten ook (oud)studenten aanwezig om vragen te beantwoorden. Zo krijg je een erg realistisch beeld van wat de studie nu écht inhoudt, of je naast de master ook nog kunt gaan werken, hoe de doorstroom is naar de praktijk, enzovoort. Het nadeel van Zoom is dat je de sprekers maar in een klein vakje ziet en de PowerPoint heel groot. Zo is het toch wel lastig om gezichtsuitdrukkingen te zien."