84hr Student Film Project

woensdag 17 nov 2021, 20:00 - 22:00
Gesproken taal

Theater, Erasmus Paviljoen

Meld je aan! Voeg toe aan agenda

Een zin, een voorwerp, een personage en 84 uur. Studententeams kregen op donderdagavond 11 november de ingrediënten voor hun films en hadden toen 84 uur de tijd om de film te schrijven, filmen, monteren en weer in te leveren. Is het de teams gelukt om prachtige films aan te leveren? Bekijk het zelf en kom ze supporten. Je stemt ook mee voor de publiekswinnaar.

Donderdagavond 21.00u kregen de teams drie ingrediënten: een zin, een voorwerp en een personage. Deze elementen moesten zij verwerken in een korte film, met een speelduur van maximaal 8 minuten. Afgelopen maandagochtend, 9.00u. (84 uur later) moest de film ingeleverd zijn bij de organisatie om verzekerd te zijn van deelname.

Vanavond worden alle ingeleverde filmpjes voor publiek vertoond en een winnaar gekozen door jullie het publiek.

Datum: Woensdag 17 november
Tijd: 20.00-22.00 uur Inloop: 19.30u
Locatie: Theater, Erasmus Paviljoen
Tickets: toegang is gratis, reserveren van een kaartje aanbevolen.

COVID:
Voor dit programma vragen we alle bezoekers vriendelijk een coronatoegangsbewijs bij de ingang te tonen met de CoronaCheck-app of een uitgeprint formulier