84hr Student Film Project

Engels

Cafe Erasmus Paviljoen

Ticket informatie
  • Aanmelden met je team via de website (1 persoon reserveert 1 ticket voor het hele team)
  • Aanmelden per team voor deelname kan via onze site tot woensdag 10 november
Meld je team aan! Voeg toe aan agenda

Een zin, een voorwerp, een personage en 84 uur. Studententeams krijgen op donderdagavond 11 november de ingrediënten voor hun films en hebben dan 84 uur de tijd om de film te schrijven, filmen, monteren en weer in te leveren. Lukt het jullie?

Donderdagavond krijgen de teams drie ingrediënten: een zin, een voorwerp en een personage. Deze elementen dienen verwerkt te worden in een korte film, met een speelduur van maximaal 8 minuten. Op maandagochtend, 9.00u. (84 uur later dus) moet de film ingeleverd zijn bij de organisatie.

Woensdag 18 november worden alle ingeleverde filmpjes voor publiek vertoond en een winnaar gekozen. Meld je team nu aan!

Datum: donderdag 11 november
Tijd: 20.45-21.15 uur Inloop: 20.30u
Locatie: Cafe Erasmus Paviljoen

Aanmelden:

• Elke team dient minimaal een EUR-student te hebben en voor 2/3 uit studenten te bestaan.
  • Aanmelden per team voor deelname kan via onze site tot woensdag 10 november.

COVID:
Voor dit programma vragen we alle bezoekers vriendelijk een coronatoegangsbewijs bij de ingang te tonen met de CoronaCheck-app of een uitgeprint formulier.