Afscheidsrede Prof.dr. H. (Harry) Geerlings

AFSCHEIDSREDE

De rector magnificus van de Erasmus Universiteit Rotterdam maakt bekend dat

Prof.dr. H. (Harry) Geerlings

hoogleraar Governance van Duurzame Mobiliteit bij Erasmus School of Social and Behavioural Sciences, op vrijdag 10 februari 2023 in het openbaar zijn afscheidsrede zal uitspreken met de titel:

Een haven geeft altijd gedoe

Hoogleraren worden uitgenodigd om in toga deel te nemen aan het cortège. Zij worden verzocht om vanaf 15.30 uur aanwezig te zijn op de eerste verdieping van het Erasmus (A) Gebouw, nabij de rectorskamer.

De plechtigheid zal aanvangen om 16.00 uur precies in de Aula, Erasmus gebouw, van de universiteit, Burgemeester Oudlaan 50 te Rotterdam.

Indien u niet aanwezig kunt zijn, kunt u de afscheidsrede ook via livestream bekijken: https://eur.cloud.panopto.eu/Panopto/Pages/Viewer.aspx?id=80652b53-bf23-4dc3-bf72-af5b00a30d7f

De receptie zal aansluitend plaatsvinden in hetzelfde gebouw.

De rector magnificus nodigt u uit deze plechtigheid en de daar op volgende receptie bij te wonen.