Afscheidsrede Prof.dr. J.F.M. (Joop) Koppenjan

Van alles is weer waardeloos. Ook de bestuurskunde?
Spreker
woensdag 29 jun 2022, 16:00 - 17:30
Afscheidscollege
Gebouw
Erasmus Building
Campus Woudestein
Voeg toe aan agenda

Prof.dr. J.F.M. (Joop) Koppenjan;

hoogleraar Beleidsprocessen in de publieke sector bij Erasmus School of Social and Behavioural Sciences, op woensdag 29 juni 2022 in het openbaar zijn afscheidsrede zal uitspreken met de titel: 'Van alles is weer waardeloos. Ook de bestuurskunde?'.

Hoogleraren worden uitgenodigd om in toga deel te nemen aan het cortège. Zij worden verzocht om vanaf 15.30 uur aanwezig te zijn op de eerste verdieping van het Erasmus (A) Gebouw, nabij de rectorskamer.

De plechtigheid zal aanvangen om 16.00 uur precies in de Aula, Erasmus gebouw, van de universiteit, Burgemeester Oudlaan 50 te Rotterdam.

Indien u niet aanwezig kunt zijn, kunt u de afscheidsrede ook via livesteam bekijken; LINK LIVESTREAM

De receptie zal aansluitend plaatsvinden in hetzelfde gebouw.

De rector magnificus nodigt u uit deze plechtigheid en de daar op volgende receptie bij te wonen.