Afscheidsrede Prof.dr.ing. G.R. (Geert) Teisman

Afscheidsrede

De rector magnificus van de Erasmus Universiteit Rotterdam maakt bekend dat

Prof.dr.ing. G.R. (Geert) Teisman

hoogleraar Bestuurskunde, Complexe Besluitvorming en Procesmanagement  bij Erasmus School of Social and Behavioural Sciences, op vrijdag 6 oktober 2023 in het openbaar zijn afscheidsrede zal uitspreken met de titel:

Complexiteit als realiteit waarmee bestuurders en bestuurskundigen worstelen

Hoogleraren worden uitgenodigd om in toga deel te nemen aan het cortège. Zij worden verzocht om vanaf 15.30 uur aanwezig te zijn op de eerste verdieping van het Erasmus (A) Gebouw, nabij de rectorskamer.

De plechtigheid zal aanvangen om 16.00 uur precies in de Aula, Erasmus gebouw, van de universiteit, Burgemeester Oudlaan 50 te Rotterdam.

Indien u niet aanwezig kunt zijn, kunt u de afscheidsrede ook via livesteam bekijken:https://eur.cloud.panopto.eu/Panopto/Pages/Viewer.aspx?id=f3511f8e-325b-4770-8ef3-b03700940124

De receptie zal aansluitend plaatsvinden in hetzelfde gebouw.