College Talk met Erland Galjaard en Eelko van Kooten

Gebouw
Van der Goot Building
Campus Woudestein
Meld je aan Voeg toe aan agenda
Broadcast Magazine en ESHCC

Op 12 april organiseert de afdeling Media & Communicatie van de Erasmus School of History, Culture and Communication (ESHCC) een College Talk over het onderwerp Ondernemen in de Entertainmentindustrie. Te gast bij dit evenement zijn Erland Galjaard (programmadirecteur RTL) en Eelko van Kooten (eigenaar van Spinnin' Records, bekend van artiesten zoals Afrojack and Martin Garrix). De College Talk zal Engelstalig zijn.

Het evenement wordt georganiseerd in samenwerking met Broadcast Magazine voor studenten van de (Research) Master Media Studies en International Bachelor Communication and Media (IBCoM), maar is ook open voor andere studenten en medewerkers van de Erasmus Universiteit Rotterdam.

Gasten

Erland Galjaard is 21 jaar lang de Programmadirecteur van RTL geweest. Daarnaast is hij actief als DJ samen met producent Roland Molendijk. Tijdens de College Talk zal hij in gaan op zijn ervaring met de muziekindustrie.

Eelko van Kooten is de oprichter van het (recent verkochte) dance label Spinnin' Records. Hoe is het om samen te werken met grootheden zoals Afrojack en Martin Garrix? En wat zijn zijn ervaringen met de entertainmentindustrie? Tijdens de College Talk zal hij vertellen over zijn ervaringen omtrent ondernemerschap in de entertainment business.

Het interview wordt geleid door acteur Joost Koning. Tijdens het gesprek geeft hij het publiek de gelegenheid om vragen te stellen aan de gasten.

Event details

Het evenement vindt plaats op 12 april van 14:30-16:00 in het Van der Goot (M) gebouw, zaal M1-12 Oxford. Heb je interesse in de muziek, televisie, en de entertainment business, meld je dan aan via deze link.

Broadcast Magazine en ESHCC

Neem voor vragen contact op met de Master Media Studies Programma Coordinator Evie de Groot via mamedia@eshcc.eur.nl