Create your own event!

Wat zou jij willen programmeren als je de kans kreeg?
vrijdag 1 nov 2019, 00:00 - donderdag 7 nov 2019, 00:00
Gesproken taal
Engels
Voeg toe aan agenda

Studium Generale organiseert voor studenten van de EUR (incl. het EMC en EUC) een heel diverse programmering op het gebied van wetenschap & cultuur. Van lezingen en debatten tot filmavonden, open stage nights, concerten en theater voorstellingen, cursussen en workshops. Van alles dus, maar altijd voor studenten!

Wat zou jij willen programmeren en organiseren als je de kans kreeg?

Studium Generale daagt studenten van de EUR (incl. EMC en EUC) uit om een programma/event te organiseren. Dit kan van alles zijn! Het moet uiteraard wel voor studenten zijn en aansluiten bij de doelstelling van Studium Generale.

Pitch jouw programmavoorstel en misschien ontvang jij €500,- programmabudget om het uit te voeren!

De voorwaarden:

•  De organisatie bestaat uit een of meerdere EUR studenten.
  • Je programmavoorstel sluit aan bij de doelstelling van Studium Generale (https://www.eur.nl/cultuur/studium-generale/over-ons ) en vindt plaats onder de naam van Studium Generale.
  •  De doelgroep van je programma is de (internationale) studenten van de EUR.
  • Neem in je voorstel mee: Beschrijving en motivatie van het programma-idee, locatie, publiciteit, begroting en verwacht aantal bezoekers.
  •  Je krijgt van ons €500,- programmabudget, maar eventueel aanvullende financiering kun je uiteraard zelf nog regelen.
  • Lever je voorstel in voor 1 november bij Studium Generale via studiumgenerale@eur.nl
  • Je hoort voor 7 november of we jouw voorstel hebben uitgekozen om uit te voeren.