Erasmus Sustainability Days 2019

Congres
Campus Woudestein
Voeg toe aan agenda

Klaar om barrières te doorbreken? Doe mee aan de Erasmus Sustainability Days tussen 4 en 7 maart. Ons doel is om studenten bekend te maken met duurzaamheid en ze te empoweren om deel uit te maken van onze veranderende wereld. Tijdens dit vierdaagse evenement kunnen studenten zich aanmelden voor workshops, business cases, rondetafeldiscussies, speeches, filmvertoningen en veganistische kookworkshops.

Door de Erasmus Sustainability Days moet er bewustzijn ontstaan omtrent duurzaamheid, door het bij elkaar brengen van verschillende spelers in het veld. Samen kunnen zij de optimale omstandigheden creëren om positieve veranderingen te initiëren. Tijdens deze editie staat het verleggen van grenzen centraal: studenten worden gestimuleerd om kritisch na te denken over materiële, sociale en praktische barrières die tussen hen en positieve verandering in staan.

Hoe kunnen obstakels worden weggenomen en grenzen worden verlegd? Tijdens de Erasmus Sustainability Days leren studenten dat dit kan - en hoe dit kan. Elke dag heeft een eigen thema. Op de eerste dag kunnen studenten tijdens een markt langs diverse bedrijven en organisaties lopen die zich inzetten voor duurzame ontwikkeling. Daarnaast zijn er diverse activiteiten op en buiten de campus, zoals een tour in Blue City, een duurzame kunstavond, een duurzame modeshow en een after party.

Bekijk het volledige programma of het Facebook evenement.

Als je vragen hebt over het evenement, kun je contact opnemen met Indra Lancien (indra@eshub.nl of +31 6 45 93 47 56).