Erasmus University x Unilever - Hoe is het om te werken bij Unilever met een functiebeperking?

dinsdag 20 apr 2021, 15:30 - 17:00
Meld je hier aan! Voeg toe aan agenda

Erasmus Universiteit Rotterdam en Unilever organiseren twee evenement over hoe de arbeidsmarkt te benaderen als je een functiebeperking hebt.

These online events are there to provide students with a functional impairment and others that are interested with information with:

Deze online events zijn er om studenten met een functiebeperking & geïnteresseerden meer informatie te geven over:

1. De wervingsprocedure voor studenten / medewerkers met een functiebeperking (13 april)
  2. Hoe is het om met een functiebeperking in een bedrijf te werken - panel (20 april)

Op dinsdag 20 april nemen drie Unilever-medewerkers met een functiebeperking deel aan een panel. De Unilever-moderator zal hen interviewen en vragen stellen over hun ervaringen. Ook hier is er tijd om ze alles te vragen over de weg die ze hebben afgelegd.

Via dit formulier kun je je meteen inschrijven!
Op de pagina kun je meer informatie vinden over het evenement van 13 April.