Opening Drinks Universiteitsraad

dinsdag 9 okt 2018, 17:00 - 19:00
Voeg toe aan agenda

Op 9 oktober heeft de Universiteitsraad 2018-2019 kennis gemaakt met de academische gemeenschap, waaronder het College van Bestuur, medezeggenschapsorganen en vertegenwoordigers van studie- en studentenverenigingen. Het was de perfecte kans voor de nieuwe raad om mensen met verschillende academische achtergronden te ontmoeten.

John van Wel, voorzitter van EBUC (stafgeleding van de UR), en Jitte Dingenouts, de voorzitter van SBUC (studentengeleding UR), hebben hier een presentatie gehouden over de Beleidsdag, waar de leden van de Universiteitsraad de uitdagingen van het aankomende jaar hebben opgesteld, de zogeheten focal points. Beide voorzitters hebben de nieuwe visie van de Universiteitsraad uitgelegd en uitgebreid gesproken over de focal points van de Universiteitsraad met speciale aandacht voor de noodzakelijkheid van deze punten als focal points:

• Diversiteit & Inclusie;
  • Veilige omgeving;
  • Zichtbaarheid van de Universiteitsraad;
  • Future-proof & duurzaam.

‘A safe and inclusive University for a sustainable future Through participating students and employees’

De visie van de Universiteitsraad