Personal Branding & Networking | TOP loopbaantrainingen

Nederlands
Ticket informatie

top@eur.nl

Schrijf je in! Voeg toe aan agenda

Ambities bereiken, projecten en opdrachten verwerven, werk vinden, uitvoeren en leuk houden. Het vraagt om mensen kennen, vinden en gevonden worden, en vooral opgemerkt worden. Wil je opgemerkt worden door mensen uit jouw vakgebied, werkomgeving of op de arbeidsmarkt? Wil je leren jezelf succesvol te profileren en om ontspannen te netwerken? In deze training leer je bewust(er) te netwerken.

Je start met het benoemen van jouw toegevoegde waarde en ambitie. Vervolgens leer je duidelijk en doelgericht over jezelf te communiceren in een gesprek, tijdens je werk en op sociale media. Na afloop van de training:

• Heb je jouw toegevoegde waarde scherp, jouw persoonlijke 'brand'
  • Bepaal je de doelgroep waardoor je opgemerkt wilt worden, jouw 'markt';
  • Weet je hoe je de doelgroep kunt benaderen en hoe je jezelf kunt profileren, jouw 'marketing;
  • Presenteer je jezelf onderscheidend (pitch)
  • Weet je jouw netwerk uit te bouwen en te benutten en voer je ontspannen netwerkgesprekken
  • Weet je jouw persoonlijke 'brand' toe te passen in o.a. je cv en sociale media
  • Heb je een Branding & Networking-plan

Data:

24 april & 8 mei 2023

Tijden:Dag 1: 9.00 - 13.00
Dag 2: 9.00 - 13.00
Duur:2 halve dagen
Locatie:EUR Woudestein
Kosten:

Deze training wordt kosteloos aangeboden aan medewerkers van de EUR. Indien de inschrijving door de deelnemer wordt geannuleerd buiten de daarvoor vastgestelde termijn (zie annuleringsvoorwaarden) wordt een bedrag in rekening gebracht van €423.

Deelnemers van de Universiteit Leiden, Universiteit Delft en EUR Holding betalen €423 per deelnemer.

Overig:Voor deze training ontvang je een certificaat bij een deelname van minimaal 80%.