Alif wins Booklick Challenge

Winner booklick challenge Arif

Booklick geeft studenten toegang tot alle vakliteratuur, richt zich op Community Engaged Learning en daagt studenten uit. Raad eens ... Alif heeft gewonnen!

Booklick en de Universiteitsbibliotheek werken sinds 2022 samen en bieden studenten van de EUR dynamische toegang tot content. Het platform verbindt naadloos alle bibliotheekbronnen, kennis en mensen met een speciale focus op Community Engaged Learning. Een ware bron van inspiratie: mensen verbinden en gedachten & ideeën uitwisselen.

Als aftrap van onze samenwerking werd een Booklick Challenge georganiseerd voor Erasmus-studenten. Alle studenten die de uitdaging aangingen om content te vinden, te creëren en te delen kwamen in aanmerking om te winnen.

We vinden het erg leuk dat we kunnen meedelen dat Alif Prasetiyo Seno Priyanto, student aan de Erasmus School of Economics, de winnaar is van de Booklick Challenge. Alif voltooide de uitdaging met succes en wint de Amazon gift card ter waarde van €100!

Alif's reactie:

"Dit is een geweldige manier om Booklick te introduceren en ik denk dat het een uitstekend platform is voor iedereen die graag kennis deelt. Het is ook een geweldige manier om een gevoel van gemeenschap op te bouwen rond onderwijs. Daarnaast stimuleert het een leven lang leren en persoonlijke groei."

Een mooie kans gemist? Maak je profiel aan via Booklick.co om meer te horen over de volgende Booklick Challenge en de kans om een Amazon gift card t.w.v. €100 te winnen! De volgende challenge komt in het voorjaar van 2023. Houd dus de website van de UB en Booklick.co in de gaten.

Wil je meer weten over Booklick.co of over het pilot project 'Booklick' van de UB? Neem gerust contact op met Wouter Kleijheeg via wouter.kleijheeg@eur.nl