Boeken over diversiteit, inclusie, en sociale rechtvaardigheid: zomereditie

De Universiteitsbibliotheek licht elk seizoen print boeken, e-books, en andere materialen op het gebied van diversiteit, inclusie & sociale rechtvaardigheid uit in een leeslijst. Bekijk ze nu!

Na het vieren van de Werelddag voor culturele diversiteit voor dialoog en ontwikkeling en Wereldvluchtelingendag in mei en juni, bevat de leeslijst dit seizoen werk van en over immigranten. In augustus vieren we de Internationale Dag ter Herinnering aan de Slavenhandel en de Afschaffing ervan, dus de zomer-leeslijst bevat ook werk over koloniale geschiedenis en erfgoed.

Hier vind je de volledige lijst met links naar de titels in onze collectie. In onze catalogus in sEURch vind je nog meer e-boeken en printboeken over deze onderwerpen.

Vragen? Neem contact op met Frea Haandrikman (Faculty Liaison Sociale Wetenschappen)