Erasmus Data Collaboratory geopend

Campus - Polak building

Op 29 oktober heeft het Erasmus Data Collaboratory haar deuren geopend in het Polakgebouw. Het gloednieuwe datalab is een samenwerking van het Erasmus Data Service Centre (van de UB) en het Erasmus Centre for Data Analytics.

Op weg naar een hands-on en mensgerichte data-gedreven toekomst
Het Erasmus Data Collaboratory is de plek waar we samen werken, leren en uitvinden met behulp van data en AI. De EDSC-workshops voor studenten, docenten en onderzoekers en de databases, zoals Bloomberg en Eikon, zijn beschikbaar in het collaboratory.

Nieuwe instructieruimtes
Het Bloomberg/Eikon klaslokaal en de instructieruimte van het EDSC zijn nu te vinden op de eerste verdieping van het Polakgebouw in respectievelijk lokaal Y1-7 en Y1-8.

Vragen? Neem contact op met Paul Plaatsman (Faculty Liaison Economics & Head of EDSC)