Nieuwe e-books over diversiteit, inclusie, en sociale rechtvaardigheid: herfst editie

De Universiteitsbibliotheek licht elk seizoen recent aangekochte e-books en andere materialen op het gebied van diversiteit, inclusie & sociale rechtvaardigheid uit in een leeslijst. Check deze aanwinsten in onze collectie!

Met de start van het academische jaar in september en de Landelijke Dag van de Psychische Gezondheid op 10 oktober, ligt de focus van de leeslijst deze keer op inclusief onderzoek en onderwijs, en mentale gezondheid.

Hier vind je de volledige lijst met links naar de titels in onze collectie. In onze catalogus in sEURch vind je nog meer e-boeken en printboeken over deze onderwerpen.

Vragen? Neem contact op met Frea Haandrikman (Faculty Liaison Sociale Wetenschappen)