Tariefwijziging lenerspas

Met ingang van 1 januari 2022 zijn er de volgende tariefwijzigingen m.b.t. de lenerspas voor particulieren:

Lenerspas: € 40,00 per jaar (was € 35,00 per jaar) Lenerspas Plus: € 50,00 per jaar (was € 40,00 per jaar)

Met een Lenerspas kun je 10 boeken van de Universiteitsbibliotheek, 10 boeken van het Rotterdamsch Leeskabinet en 10 boeken van de ISS-bibliotheek (International Institute of Social Studies) lenen. Bij speciale activiteiten van het Rotterdamsch Leeskabinet ontvang je korting/toegang voor één persoon.

Met een Lenerspas Plus kun je 15 boeken van de Universiteitsbibliotheek, 15 boeken van het Rotterdamsch Leeskabinet en 15 boeken van de ISS-bibliotheek (International Institute of Social Studies) lenen. Bij speciale activiteiten van het Rotterdamsch Leeskabinet ontvang je korting/toegang voor twee personen.

Een lenerspas is één jaar geldig.