Vind onderzoek over Afrika en uit Afrika in de Africa-Wide Information database

De Universiteitsbibliotheek biedt tot en met 11 september proeftoegang tot Africa-Wide Information. Africa-Wide Information is een unieke, multidisciplinaire index voor onderzoek en publicaties uit Afrika en over Afrika, en helpt je andere invalshoeken te ontdekken.

Africa-Wide Information combineert tientallen databases afkomstig uit Afrika, Europa en Noord-Amerika. De inhoud bestrijkt alle Afrikaanse landen op vakgebieden als landbouw, cultuur, ontwikkeling, economie, gezondheid, geschiedenis, industrie, recht, literatuur, politiek en meer. In deze database vind je boeken, tijdschriften, populaire tijdschriften, radio- en televisie-uitzendingen, kranten, overheidspublicaties, grijze literatuur, proefschriften, muziekopnamen en meer.

Laat het ons weten als je denkt dat de Universiteitsbibliotheek na september 2022 toegang moet bieden tot Africa-Wide Information.

Vragen? Neem contact op met Frea Haandrikman (Faculty Liaison Sociale Wetenschappen)