2 masters ontvangen predicaat 'top opleiding'

De opleidingen MA Filosofie en Research Master in Philosophy and Economics van de Faculteit der Wijsbegeerte van de Erasmus Universiteit Rotterdam krijgen in de vandaag verschenen Keuzegids Masters 2017 de kwaliteitszegel "topopleiding''. Topopleidingen krijgen in de ranglijsten van de Keuzegids een totaalscore van minimaal 76 punten.

Master Filosofie
De Master Filosofie wordt gewaardeerd om haar docenten en de inhoud van het programma. De master Filosofie van de Erasmus Universiteit Rotterdam is het hoogst scorende masterprogramma Filosofie in Nederland. Het is tevens het enige programma in haar categorie dat een kwaliteitszegel heeft ontvangen.

Research Master in Philosophy and Economics
Net als voorgaande jaren ontvangt de Research Master in Philosophy and Economics een kwaliteitszegel. De opleiding wordt geprezen om haar docenten en de communicatie naar de studenten. Verder scoort de opleiding hoog op de inhoud van het programma, de wetenschappelijke vorming en studielast. De Research Master Philosophy and Economics van de Erasmus Universiteit Rotterdam is de hoogst scorende research master Filosofie in Nederland.

De Keuzegids Masters 2017 kan besteld worden op http://www.keuzegids.org.