84hr Student Film Project - Spring edition!

Arie Kers

Een zin, een voorwerp, een personage en 84 uur. Studententeams kregen op donderdag 19 mei de ingrediënten voor hun films en hadden toen 84 uur de tijd om de film te schrijven, filmen, monteren en voor 9 uur in te leveren op maandag.

In de film moesten de volgende ingrediënten terugkomen: een hovenier met de achternaam Mandeville, een Studium Generale-chocoladereep, en de zin ‘what happens in Rotterdam, stays in Rotterdam’.

Vijf teams hebben uiteindelijk een film aangeleverd. Op dinsdag 24 mei werden alle inzendingen vertoond op het witte doek in de Theaterzaal van het Paviljoen. Aan het einde van de avond mocht het publiek stemmen voor hun favoriete film. De film 'The Chase' van team Teo, Ali & Vitalii kwam als winnaar uit de bus!

Bekijk hieronder de inzendingen van de deelnemers!

The Chase (1st place)

Man. Devil.