Bas Jacobs in debat over ‘kortzichtig Haags beleid’

Economen, politici en journalisten moeten eens ophouden achter elkaar aan te rennen in een warrige cirkel van ‘hyperigheid, hijgerigheid en hetzerigheid’. Dat leidt alleen maar tot kortzichtig beleid. Bas Jacobs, hoogleraar openbare financiën en economisch beleid aan de Erasmus School of Economics, stelt in het debat in De Telegraaf voor om het komende jaar eens wat meer bescheidenheid en terughoudendheid aan de dag te leggen, d.d. 5 februari 2014.

Klik hieronder voor het volledige artikel in De Telegraaf, 5 februari 2014.