Boekuitgave Gerard Tellis: Unrelenting Innovation: How to Build a Culture for market Dominance

Boekuitgave Gerard Tellis: Unrelenting Innovation: How to

Jaarlijks bezoekt professor Gerard J. Tellis (University of Southern California) Erasmus School of Economics, waar hij te gast is bij de onderzoeksgroep Marketing. Onlangs heeft professor Tellis een boek uitgebracht, met de titel Unrelenting Innovation: How to Build a Culture for Market Dominance. In dit boek beschrijft hij ook het gezamenlijke werk dat hij heeft gedaan met zijn collega's van de onderzoeksgroep Marketing.

De sectie Marketing van Erasmus School of Economics is bijzonder succesvol. Volgens het aantal publicaties in de toptijdschriften op het gebied van Marketing is het de nummer 3 in Europa.

Voor meer informatie over dit boek verwijzen wij u naar het Engelstalige bericht.