The Clash of the Cover Bands – Centennial Edition

De grootste bandcompetitie van Nederland komt in september terug naar Rotterdam! De Erasmus School of Economics (ESE) organiseert, ter gelegenheid van haar 100-jarig bestaan, een speciale ‘Centennial Edition’ van The Clash of the Cover Bands. Een keur aan studentenbands gaan de muzikale strijd met elkaar aan om de titel ‘beste’ en ‘populairste’ studentencoverband van Nederland. In deze zoektocht werkt de ESE samen met de organisatie van The Clash of the Cover Bands (The Benelux Edition) en Studium Generale & Erasmus Cultuur.

De eerste editie van The Clash of the Cover Bands – Centennial Edition gaat van start op donderdag 26 september 2013, en vindt plaats in het nieuwe Erasmus Paviljoen op de campus Woudestein van de Erasmus Universiteit Rotterdam.

Tijdens de finale op 31 oktober 2013 zijn er mooie prijzen te winnen voor de ‘beste’ en voor de ‘populairste’ band van The Clash of the Cover Bands - Centennial Edition. Daarnaast stromen de winnende bands door naar de regionale halve finale van The Clash of the Cover Bands (The Benelux Edition). Winnaars van The Benelux Edition worden beloond met een CD-contract met videoclip.  Ook krijgen de winnaars een tour van 20 optredens aangeboden en zullen ze het komende jaar veelvuldig te zien zijn op een aantal gerenommeerde festivals.

The Clash of the Cover Bands is al vele jaren de grootste bandcompetitie van Nederland en sinds kort ook van de Benelux. Tijdens de leerzame en spannende weg die de coverbands gedurende hun deelname afleggen, groeit niet alleen de kwaliteit van de bands, maar ook de betrokkenheid van het publiek en de enorme exposure.

Meer informatie is te vinden op de lustrumwebsite van Erasmus School of Economics: www.ese.eur.nl/100

Contactpersoon: Jan-Willem Glaubitz, Coordinator Marketing & Communications Centennial Celebrations, Erasmus School of Economics, glaubitz@ese.eur.nl 010-4089566