De ESE accountant beheerst ook soft skills

Studenten van de master Accounting, Auditing & Control verwerven niet alleen technische kennis aan Erasmus School of Economics. Van september tot december organiseren EY, KPMG, Deloitte en PwC trainingsdagen voor studenten zodat zij ook hun soft skills kunnen ontwikkelen.

De trainingen vinden plaats in de kantoren van de 'Big 4' in Rotterdam. Daar gaan de studenten in kleine groepen aan de slag onder ervaren begeleiding. Tijdens het EY event leerden de studenten alvast hoe inzicht in hun eigen persoonlijkheid kan bijdragen tot succesvol teamwork. Tijdens de volgende drie events kunnen studenten achtereenvolgens werken aan hun presentatie en ontwikkeling van commerciële en leiderschapsvaardigheden.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:

dr. Sophie Hoozée, hoozee@ese.eur.nl tel: 010-408 13 25.