De ESE Accounting Events zijn een groot succes

EY, KPMG, Deloitte en PwC hebben dit najaar training events georganiseerd om de soft skills te verbeteren van de studenten van de master Accounting, Auditing & Control. De events vonden plaats in de kantoren van de Big 4 in Rotterdam en waren een groot succes.

Eén studente omschrijft haar ervaringen als volgt:

‘De workshops hebben een grote indruk op me gemaakt. Wat ik het leukst vond, is de manier waarop de trainingen werden aangepakt - door praktijk. Het is een goede gelegenheid om voeling te krijgen met business en je potentieel te ontdekken.’

Ook het voorjaarsprogramma van de Accounting Events ziet er veelbelovend uit. René Hooft Graafland (CFO Heineken) en Jean-Marc Huët (CFO Unilever) komen naar de Erasmus Universiteit om hun ervaringen uit te wisselen met de studenten. Daarnaast zal PwC ook een interactieve workshop komen geven over fraude aan de hand van een film.