De kracht van de keten

Op 25 november jl. vond het Bestuurdersdiscours ‘De kracht van de keten’ plaats. Martijn Burger, docent Industrial and Regional Economics aan Erasmus School of Economics, en Frank van Oort, hoogleraar stedelijke en regionale economie aan Erasmus School of Economics, werkten hieraan mee. Beiden zijn terug te vinden in het digitale magazine ‘Bestuurdersdiscours: De kracht van de keten’.

In dit online magazine gaat een exclusief gezelschap van bestuurders, beslissers en opinieleiders van gemeenten, maatschappelijk middenveld, wetenschap en politiek in de provincie Zuid-Holland in gesprek over de bestuurskracht en samenwerking in de netwerkmaatschappij.

Klik hier om het volledige magazine 'De kracht van de keten' d.d. 25 november 2016 te lezen.