Decaan feliciteert tot hoogleraar benoemde Olivier Marie

Op dinsdag 5 september 2017 verraste decaan Philip Hans Franses de recentelijk benoemde hoogleraar Olivier Marie met een boeket bloemen.

Sinds mei 2016 is Olivier Marie als universitair hoofddocent werkzaam bij de capaciteitsgroep Algemene Economie van Erasmus School of Economics. Hij is verantwoordelijk voor de vakken Macro-economie (bachelor 1) en Arbeidseconomie (bachelor 3). De komende jaren zal hij zich onder meer buigen over mogelijke verklaringen voor de ‘misdaaddaling’ die zich de afgelopen drie decennia in Nederland heeft voorgedaan.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Ronald de Groot, Communication Officer aan Erasmus School of Economics rdegroot@ese.eur.nl of +31 6 53 641 846.