Denk mee over het profiel van de nieuwe rector magnificus!

Meedenken over het profiel van de nieuwe rector magnificus? Dat kan! Kom op woensdag 20 september naar een inloopsessie waar je jouw visie en ideeën over dat profiel kunt delen.

In de lente van 2018 eindigt de termijn van de huidige rector magnificus, prof.dr. Huibert Pols. Onlangs heeft de Raad van Toezicht van de Erasmus Universiteit daarom de procedure opgestart voor de werving en selectie van een nieuwe Rector Magnificus.

De eerste stap in de procedure is het opstellen van een profielschets voor de nieuwe rector. De Raad van Toezicht vindt het essentieel dat een nieuwe rector draagvlak heeft binnen de universitaire gemeenschap. Het profiel dat gebruikt zal worden om de rector te werven wordt dan ook zoveel mogelijk met input van de universitaire gemeenschap opgesteld.

Daarom nodigt de Raad van Toezicht je van harte uit voor een inloopsessie waarin je jouw visie en ideeën over het profiel van de nieuwe rector kwijt kunt. Deze openbare bijeenkomst vindt plaats op:

Woensdag 20 september 2017

Voor alle medewerkers van 16.00 tot 16.45 uur.

Voor alle studenten van 16.45 tot 17.30 uur.

Locatie: Erasmus Building, Boardroom, AB-49,

De organisatoren stellen het op prijs als mensen die graag aanwezig willen zijn een mail sturen naar cvb@eur.nl