‘Die beurs brengt me dichter bij mijn dromen’

Die beurs brengt me dichter bij mijn dromen’

In de herfstuitgave 2014 van het Erasmus Alumni Magazine is een interview te lezen met Vania Valerie Sitorus. Mede dankzij een beurs van het Erasmus Education Fund kon zij beginnen aan de Erasmus Universiteit Rotterdam.

Vania, die haar International Bachelor Economics and Business Economics met goed gevolg afrondde, is nu bezig met haar pre-master Econometrics and Management Science. ‘De beurs motiveert om heel goed te presteren, omdat die anders niet wordt verlengd. Maar het is vooral een brug die me dichter bij mijn dromen brengt.’ Aldus Sitorus.

Klik hier om het volledige interview te lezen.

Het Erasmus Education Fund (EEF), opgericht in 2010 door Erasmus School of Economics, ondersteunt initiatieven waarmee kansarme, talentvolle jongeren in staat worden gesteld zich met behulp van hoger onderwijs te ontwikkelen tot leiders van de toekomst. Het EEF wijst financiële middelen toe aan goede doelen, via prijzen en studiebeurzen. Klik hier om de website van het EEF te bezoeken.

(Foto gemaakt door Ronald van den Heerik)