Double degree programma met Zuid-Koreaanse Sung Kyun Kwan University

Double degree programma met Zuid-Koreaanse Sung Kyun Kwan

In het kader van de Joint Undergraduate Economic Research Conference heeft op 27 en 28 januari jl. een delegatie van de Zuid-Koreaanse partner Sung Kyun Kwan University (SKKU) Erasmus School of Economics bezocht.

Tijdens deze Joint Conference kregen geselecteerde studenten van SKKU en Erasmus School of Economics de gelegenheid om hun onderzoeksprojecten te presenteren en te bespreken. In totaal namen 22 studenten van SKKU en 9 studenten van Erasmus School of Economics deel aan het programma.

Met een ondertekening bezegelde het management van SKKU en Erasmus School of Economics tevens een samenwerking in een double degree programma. Dit double degree programma geeft studenten van SKKU de mogelijkheid om de bachelor Global Economics gedurende de eerste 1,5 jaar te volgen aan de eigen universiteit en de studie vervolgens te volbrengen aan Erasmus School of Economics.

Het is de verwachting dat Erasmus School of Economics de eerste studenten van SKKU in september van dit jaar op campus Woudestein mag begroeten.