Econometriestudent Juri Rosvetov (19) overleden

Met grote verslagenheid heeft het Bestuursteam van Erasmus School of Economics kennis genomen van het plotselinge overlijden van econometriestudent Juri Rosvetov (19) op vrijdag 8 mei 2015.

Juri werd onwel tijdens het practicum Lineair Programmeren. Medewerkers van de Bedrijfshulp Verleningsorganisatie (BHV) van de Erasmus Universiteit Rotterdam en ambulancepersoneel hebben geprobeerd hem te reanimeren. Al deze pogingen ten spijt is Juri in het ziekenhuis overleden.

In de afgelopen dagen is er contact geweest met Juri’s familie en in afstemming met hen hebben wij een gepaste manier gevonden om namens Erasmus School of Economics afscheid te nemen. In het Tinbergen gebouw is kamer H11-08 als condoleancekamer ingericht. U bent hierbij uitgenodigd om uw blijk van medeleven daar achter te laten.

De uitvaartplechtigheid vindt op vrijdag 15 mei 2015 om 11.00 uur plaats in de Kapel van begraafplaats Crooswijk, Kerkhoflaan 1 te Rotterdam.

Voor verdere vragen en/of opmerkingen kunt u contact opnemen met Ronald de Groot, Communication Officer van Erasmus School of Economics: rdegroot@ese.eur.nl en 010 408 17 62.