Eerste Leiden-Delft-Erasmus nieuwsbrief online

De Universiteit Leiden, de TU Delft en de Erasmus Universiteit Rotterdam werken samen in een strategische alliantie, waaronder onder meer acht multidisciplinaire centres vallen die complexe maatschappelijke vraagstukken aanpakken. Het eerste nummer van de Leiden-Delft-Erasmus Nieuwsbrief is nu online.  ​

Met de nieuwsbrief willen de drie universiteiten iedereen periodiek op de hoogte brengen van nieuws en ontwikkelingen. In dit eerste nummer onder meer een interview met Carel Stolker, voorzitter van de Stuurgroep, een ‘Meet the Leiden-Delft-Erasmus Centres’, een overzicht van nieuwe initiatieven in het onderwijs en een special over het Centre for Education and Learning, dat zich richt op universitair onderwijs, met een focus op online leren en doceren.

Lees de nieuwsbrief hier.