Erasmus Charity Run groot succes

Een kleine honderd studenten en medewerkets van de Erasmus Universiteit Rotterdam hebben meegelopen met de Erasmus Charity Run tijdens de Rotterdam Marathon d.d. zondag 14 april. Het bedrag dat met deze fantastische actie is opgehaald, zal op vrijdag 3 mei 2013., voorafgaand aan de wedstrijd Excelsior-Cambuur Leeuwarden, bekend worden gemaakt. Uit handen van Herman Vaanholt, bestuurslid van het Erasmus Education Fund ontvangt directeur Wouter Gudde een cheque ten bate van de stichting Playing for Succes.

De stichting Playing for Succes draagt structureel bij aan het opheffen van deze leerachterstanden. Rotterdamse leerlingen in de leeftijd van 9 tot 14 jaar krijgen de mogelijkheid hun prestaties in taal, rekenen en ICT te verbeteren. Daarnaast levert Playing for Success een belangrijke bijdrage aan het zelfvertrouwen én een positiever zelfbeeld van de leerling.

Deze eerste editie van de Erasmus Charity Run is een van de vele activiteiten die in het teken staat van het 100-jarig bestaan van Erasmus School of Economics. De organisatie kijkt terug op een zeer geslaagde dag. Ondanks de warmte wisten alle deelnemers de felbegeerde medaille te bemachtigen. Met veel enthousiasme wordt uitgekeken naar de tweede editie van de Erasmus Charity Run op 13 april 2014, hét sportieve hoogtepunt van de viering van het 100-jarig bestaan van Erasmus School of Economics!

Voor de (team)uitslagen en foto’s verwijzen wij u graag naar onze centennial website.

Namens alle betrokkenen bij de Erasmus Charity Run 2013, BEDANKT!

Klik hier voor de centennial website.