Erasmus Tiger College 2018

Tiger College
Bas Czerwinski

Een van de beste films van International Film Festival Rotterdam, voorafgegaan door een introductie van een van de beste onderzoekers van de Erasmus Universiteit Rotterdam. Jiska Engelbert geeft voorafgaand aan de film Une Saison En France het (Engelstalige) Erasmus Tiger College.

In Une Saison En France ontvlucht een Afrikaanse docent Frans zijn door oorlog verscheurd land. Hij en zijn kinderen vinden onderdak bij een Française, totdat hun asielaanvraag wordt afgewezen.

Als communicatie- en mediaonderzoeker doet dr. Jiska Engelbert onderzoek (samen met Isabel Awad) naar culturele diversiteit en hoe immigratiepolitiek van invloed op de discussie hierover is.

Tickets voor dit Tiger College zijn vanaf 19 januari te koop via de site van het IFFR.

Film en lezing (ENG)
Woe 31 jan, 19.00 uur
Cinerama 1, Westblaak 18, Rotterdam
Toegang € 8,- / € 11,-

Une Saison en France

Het Erasmus Tiger College is een samenwerking van Studium Generale Erasmus Universiteit Rotterdam en International Film Festival Rotterdam. Klik hier voor de website van IFFR x Erasmus 2018.