ESB Top 40: Erasmus Universiteit Rotterdam nog steeds aan kop in de publicatie top

ESB Top 40: Erasmus Universiteit Rotterdam nog steeds aan

In de jaarlijkse ESB Economentop heeft de Erasmus Universiteit Rotterdam (EUR) wederom de eerste plaats te pakken in zowel de Top 40 van meest publicerende economen als in de rangschikking van meest publicerende deelnemende universiteiten. De Rotterdamse hoogleraar Daan van Knippenberg is de nummer 1 op de lijst.

De Economentop slaat sinds dit jaar een nieuwe weg in. Iedere in Nederland werkzame wetenschapper die fundamentele bijdragen heeft geleverd aan de ontwikkeling van de economische en bedrijfseconomische wetenschap dingt mee. De beste veertig zijn zij, die met hun vijftien meest invloedrijke studies het hoogst scoren. Dit levert verrassende nieuwkomers op.

Klik hier om het volledige artikel te lezen in het ESB, 18 december 2015.