ESE is trots op 37 Cum Laude studenten

Maandag 4 februari 2013 vond de jaarlijkse Cum Laude uitreiking van de Erasmus School of Economics plaats. Tijdens een ceremonie in de Forumzaal werden 37 studenten die hun Bachelor 1 Cum Laude hebben afgerond, gefeliciteerd met deze bijzondere prestatie.

Na een vriendelijk openingswoord van decaan prof.dr. Philip Hans Franses, volgde een inspirerend verhaal van universitair docent dr. Michel van de Velden, feliciteerde dhr. Reinoud Rijntjes de aanwezigen namens het Erasmus Trustfonds en sloot plaatsvervangend decaan Ivo Arnold het geheel af.

Alle Cum Laude studenten ontvingen tevens een Erasmus School of Economics certificaat, het boek ‘Freakonomics’ en een boekenbon van het Erasmus Trustfonds. Een informele receptie gevuld met trotse gezichten vormde een mooie afsluiting van de ceremonie.