ESE Vrijwilligerswerk 2013 op 23 mei 2013

23 mei 2013 begon met regen, maar dat leek de aanmelders voor de Vrijwilligersmiddag niet te deren.

Om 12.00 uur waren de meesten al aanwezig. Door de goede moed van de vrijwilligers leek de regen te verdwijnen. Het zonnetje brak door en dat bleek de hele dag zo te blijven.

Klussen zoals schuren en verven van het meubilair van de speeltuin, oude picknickbanken slopen en nieuwe in elkaar zetten en klusjes waarvoor je toch wat meer creativiteit voor nodig had, zoals het versieren van de binnenruimte, bleken in een handomdraai gedaan te zijn.

Het speelcentrum was enorm blij met onze inzet. Mirjan de Brouwer, verantwoordelijke voor het Speelcentrum Weena, wil graag iedereen bedanken: "Ondanks het weer dat eigenlijk best mee viel, hebben jullie ons weer veel werk uit handen genomen."

Kortom, het was weer fantastisch om te zien dat de collega's en studenten van Erasmus School of Economics elk jaar weer klaarstaan om de handen uit de mouwen te steken voor het Speelcentrum Weena.

En tóch willen wij een oproep doen aan collega's en studenten van Erasmus School of Economics en/of andere faculteiten om volgend jaar mee te doen aan deze Vrijwilligersaktie. Voor meer informatie, mail dan naar Ylaise Herwig (herwig@ese.eur.nl).

Zie voor foto's: http://issuu.com/erasmusschoolofeconomics/docs/ese_vrijwilligerswerk_2013?mode=window