ESHCC Alumna Astrid Boonstoppel brengt boek uit

Astrid Boonstoppel

Astrid Boonstoppel, alumna Algemene Cultuurwetenschappen en Media & Journalistiek bij ESHCC brengt binnenkort haar debuut jeugdroman uit: Dit is hoe het ging.

Na het afstuderen bij ESHCC schreef zij jarenlang persberichten, opinieartikelen, nieuwsberichten en speeches voor politici. Nu werkt zij als communicatieadviseur bij een non-profit organisatie. In de tussentijd heeft ze ook een boek geschreven, wat 14 februari 2019 verschijnt.

Synopsis ‘Dit is hoe het ging’:

Cato Schmidt heeft alles: fijne ouders, bloedmooi zusje, leuk bijbaantje en vriendinnen uit het populairste meisjesgroepje van de school. Maar Cato worstelt. Met zichzelf en haar pijnlijke verleden. En als haar perfecte leven barstjes begint te vertonen, keert Cato steeds meer in zichzelf. De enige bij wie ze terecht kan is Adrian, haar vriend die ze online heeft leren kennen en haar nooit zal laten vallen.

Om haar debuut te vieren, is er op zondag 17 februari een boekpresentatie bij ‘Ver van hier’ in Rotterdam, met een Great Gatsby thema. Uiteraard kan je het boek ook na aanschaf laten signeren door de auteur. Klik hier voor meer informatie over het evenement.

Klik hier voor meer over Astrid Boonstoppel