EUR als enige Nederlandse universiteit in de Global Executives Alma Mater Index 2013

EUR als enige Nederlandse universiteit in de Global

Een nieuwe mondiale ranking van Times Higher Education (THE) beoordeelt universiteiten op de aantallen afgestudeerden die momenteel als CEO’s aan het roer staan van s ‘werelds grootste bedrijven. De lijst is gepubliceerd in september 2013.

De Erasmus Universiteit Rotterdam is op de 55ste plek geëindigd in een lijst van 100 internationale universiteiten. Het is verder de enige Nederlandse universiteit binnen deze top 100.

• Klik hier voor de specifieke tabel van de Global Executives Alma Mater Index 2013 waarin de Erasmus Universiteit Rotterdam op de 55ste plek wordt genoemd (in het Engels).
  • Klik hier voor de gehele online versie van de Global Executives Almamater Index 2013 van Times Higher Education (in het Engels).
  • Klik hier voor het bericht over de publicatie van de Global Executives Alma Mater Index 2013 van Times Higher Education op de website van University World News, d.d. donderdag 5 september 2013 (in het Engels).