Frans Timmermans over de toekomst van Europa

Heeft de Europese Unie nog toekomst? Studenten kunnen het zelf vragen aan Frans Timmermans, tweede man van de Europese Commissie. Op donderdag 9 februari is hij te gast op de Erasmus Universiteit voor het programma ‘De Wereld’ van BNR Nieuwsradio.

Heeft de Europese Unie nog toekomst? Is het einde van de EU in zicht, nu de Britten uit de EU stappen en populisten in West-Europa niets in Europa zien? En wat betekent het presidentschap van Donald Trump voor Europa?

Eurocommissaris Frans Timmermans, Eerste Vice-President van de Europese Commissie, de tweede man dus van het Europese bestuur, schuift op 9 februari aan in ‘De Wereld’, het radioprogramma over internationale politiek van BNR Nieuwsradio. Het programma wordt opgenomen in de Forumzaal van de Erasmus Universiteit.

Presentator Bernard Hammelburg interviewt Frans Timmermans. Tijdens het programma kunnen studenten vragen aan hem stellen. Na de radio-uitzending zelf blijft Timmermans nog een half uur om met studenten te debatteren over de toekomst van Europa.

Meer informatie op deze site

Persvoorlichting Erasmus Universiteit Rotterdam, 010 4081216 of press@eur.nl