Geslaagde waarderingsbrunch voor ondersteunend personeel

Alweer voor de 8e keer in successie genoten collega's van diverse ondersteunende diensten op dinsdag 10 oktober 2017 van een uitgebreide brunch die hen werd aangeboden door Erasmus School of Economics.

Deze 'waarderingsbrunch' was met name bedoeld om alle medewerkers van de ondersteunende diensten te laten weten dat hun dagelijkse toewijding en inzet door alle medewerkers van Erasmus School of Economics zeer gewaardeerd worden.

Onder de aanwezigen waren medewerkers van de afdeling Post & Logistiek, de Beveiliging, de schoonmaakdienst en het cateringbedrijf. Daarnaast waren een aantal medewerkers van de Erasmus School of Economics aanwezig, die optraden als gastheer/gastvrouw. Decaan Philip Hans Frans en hoofd Bestuur & Beleid Margaretha Buurman spraken namens de faculteit hun enorme waardering uit voor de inzet en betrokkenheid. Circa zeventig aanwezigen genoten van een uitstekende brunch in Siena Grand Café in het Tinbergen gebouw.

Foto-impressie

Voor een foto-impressie van de lunchbijeenkomst, klik hier.