Graduation Days 2014 een groot succes!

Studenten Erasmus School of Economics ontvangen Bachelordiploma tijdens feestelijke diploma-uitreiking.

Tijdens een feestelijke ceremonie in de Aula op campus Woudestein werden op dinsdag 28 en woensdag 29 oktober de diploma’s uitgereikt aan de afgestudeerde Bachelorstudenten van de opleidingen Economie & Bedrijfseconomie, Econometrie & Operationele Research, Fiscale Economie en IBEB van Erasmus School of Economics.

Het aantal studenten dat deelnam aan deze Bachelor Graduation Days was dit jaar met 345 weer groter dan vorig jaar, wat resulteerde in twee keer een volle Aulazaal met studenten, familie, kennissen en vrienden.

De ceremonie bevatte naast het uitreiken van de diploma’s diverse aansprekende onderdelen. Zo richtte op beide dagen een gastspreker een inspirerend woord tot de studenten. Dinsdag 28 oktober was alumnus en oprichter van Debatrix Lars Duursma de gastspreker. Op de dag erna sprak Mai Elmar, executive director van Cruise Port Rotterdam en van MPI, de studenten toe. Het programma werd verder omlijst met veel muziek en video’s.